fredag 6 november 2015

Hej lilla bloggen!


Ja, hej lilla bloggen och förlåt att jag försummat dig å det grövsta ... Som vanligt betyder det inte att jag inte läst några böcker det senaste, för det har jag visst gjort.

Men jag har också varit hemma, sjukskriven, och har inte riktigt haft varken ork eller inspiration att blogga. Det är inte säkert att det det blir särskilt flitigt nu heller, men det börjar klia lite i fingrarna faktiskt.

Jag har i alla fall (tror jag!), tack vare Goodreads, hållit koll på lästa titlar. Det är såklart fritt fram att kika in där om man är nyfiken!

Nu närmar sig Londonresan i Breakfast Book Club's regi, och hjälp vad jag längtar. Idag landade dessutom Book lovers' London i vår brevlåda så nu ska jag börja planera på riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar