tisdag 4 augusti 2015

Då var det dags att välja ny bok igen



Så, ny dag, nya svåra val! Jag har frångått varenda lista och plan jag har försökt följa för att hinna läsa det jag vill hinna med innan #crimetimegotland. Nu får det (som alltid!) bli som det blir :-) jag läser det jag hinner och det jag känner för. Jag började med #medanmörkretfaller för några dagar sedan, men kom inte riktigt in i den. Ska göra ett nytt försök, dock. Nästa ut blir förmodligen #ghostman av #rogerhobbs. Dotterns val :-). Tycker för övrigt att det är oerhört mkt smidigare med instagram än med bloggen just nu.

3 kommentarer:

  1. Å, jag gillade "Medan mörkret faller" mycket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska absolut plocka upp den igen :-)

      Radera
    2. Den MÅSTE du läsa, men jag har inte läst de andra två och kan egentligen inte uttala mig.

      Radera