onsdag 20 maj 2015

Nätverksträff



Just nu sitter jag på ett tåg på väg mot Skövde och en nätverksträff med ungdomsbibliotekarier.

Det känns som om jag skulle kunna sitta på ett tåg hela dagen och läsa, skriva och sova lite. Som ett glapp i tiden. Skulle inte vara så himla dumt. Tvärtom, skulle vara rätt välbehövligt faktiskt.

Nu tar det ju bara en timma till Skövde, så det blir mest lite läsning och sådana här små snabba inlägg! Inte fel det heller, och det blir säkert en intressant dag. Jag önskar bara att jag inte var så himla trött ...

3 kommentarer:

  1. Det finns även mjölktåg mellan Gbg och Sde, då hinner man slumra lite. Dina älsklingar funkar inte. Inte i Hjo i vart fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va! Fungerar inte mina Älsklingar?!? Det måste åtgärdas. Får titta på detta när jag kommer hem. Det får kanske bli mjölktåget nästa gång ... Just nu sitter jag och håller tummarna att jag ska hinna med tåget till Hindås. Blir med ett nödrop i så fall pga försening.

      Radera
    2. Jag fick Älsklingar att fungera? Du måste ju logga in på Spotify om du inte redan är inloggad? Kan det vara det?

      Radera