tisdag 17 mars 2015

Noveller i P4 Göteborg

Nu har jag varit och pratat böcker med Stefan Livh, igen. Den här gången blev det noveller och avsnittet hittar man HÄR. Har som vanligt ingen aning hur långt in i programmet jag kommer in, men det är ca halv 12 i alla fall.

De novellsamlingar jag pratade om var de här:










Sedan nämnde jag Novellixnoveller lite sådär i största allmänhet, och tror att jag nämnde bland annat dessa tre titlar:







Vi pratade också lite om den här spellistan som Novellix lagt upp på Spotify. Jag hoppas att det kommer att fungera så att de lägger ut fler inlästa noveller allt eftersom.

Jag blir väldigt irriterad när det inte fungerar att lägga in snygga Spotify-listor längre? Det tog ju orimligt lång tid för mig att komma på hur man skulle göra, men sedan gick det ju bra. Men nu?!? Nä, blir bara en ful länk ... Tillfälligt trassel med blogger, eller är det jag? Inte vet jag, men irriterande är det i vilket fall som helst,



https://open.spotify.com/user/novellix/playlist/6iOijwqb0Aq1Za6pb4uDxH



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar