tisdag 13 januari 2015

Boktips i P4 med Stefan Livh

Nu har jag varit och boktipsat hos Stefan Livh i P4 Förmiddag igen. Det är väldigt roligt, men också väldigt nervöst. Efteråt minns jag knappt alls vad jag sa. Jag vågar inte lyssna på programmet i efterhand heller, utan det överlåter jag åt andra, och jag tar gärna emot konstruktiv kritik :-)

Här är länken om man vill lyssna. Jag vet inte alls när jag kommer in, det var vid ca 11:20 tror jag.

Titlarna jag pratade om idag var The Fever, Dead Water, Lång Väg Hem samt Flickoffret. Blogginlägg om titlarna kommer så småningom. Lång väg hem har jag redan skrivit lite om tror jag bestämt.










2 kommentarer:

  1. Stefan Livh? Finns han fortfarande på radion? Jag hade många roliga stunder tillsammans med hans röst på radion när jag körde till skolan för 30 år sedan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajamen still going strong ;-) Jag känner att jag är i trygga händer, om jag skulle säga ngt helt galet så räddar han med all säkerhet situationen helt galant!

      Radera