lördag 18 oktober 2014

"Infoga en video"

Ok, sådant här ska man väl egentligen inte erkänna, men jag blev så lycklig av upptäckten (Tack kära kollega, jag är skyldig dig en stor tjänst), att jag måste.

Jag har krånglat till det något alldeles förskräckligt när jag har lagt till filmklipp på bloggen tidigare. När man alltså inte delar direkt med Bloggerknappen från ex Youtube, det har jag lärt mig! Men då kommer det som ett eget inlägg, och det är om man vill ha ett filmklipp i ett inlägg man redan skrivit/skriver på som det varit lite knivigt. Men herregud, det är ju bara att "Infoga en video" ... Jag vet, jag vet, hur simpelt som helst, men ack så användbart!

Nu bara önskar jag bara att det kunde finnas ett lika enkelt sätt när man bloggar via appen! Tips på det någon? Plus att jag, som jag tjatat om tidigare både här och på Facebook, att jag vill kunna dela snygga länkar från Spotify ...

Nedan kommer ett litet klipp av trailern från Cirkeln. Bara för att det är så kul att "infoga en video"!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar