fredag 5 september 2014

Recensionsexemplar



Jag följer en tråd på facebook som handlar om recensionsexemplar och hur man som bloggare hanterar sådana. Väldigt intressant tycker jag. Där var det i alla fall någon som skrev att hen taggar alla inlägg med recensionsexemplar, om det är ett sådant hen skriver om. Det har inte jag gjort. Jag skriver alltid i inlägget under titel, författare och förlag, om det är ett recex eller inte, men jag har ingen etikett för det.

Det ska jag försöka komma ihåg att börja med nu. Känns ju helt ohållbart att gå bakåt i tiden och lägga till en etikett i alla inlägg med recex, men från och med nu ska jag försöka göra det.

2 kommentarer:

  1. Jag har börjat göra det också, försöker tagga mycket så man kan hitta sina inlägg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har så himla många etiketter, bara! Jag vill få bort häften, minst ... Sedan insåg jag att jag måste in på varje inlägg för sig för att få bort etiketten och då kändes det inte riktigt lika angeläget!

      Radera