fredag 26 september 2014

Ibland blir det på ett annat sätt ...


Idag tog jag slut före mässan. Jag hann med de seminarier jag tänkt mig, träffade många trevliga bloggare och andra människor. Jag hann också med ett snabbt besök hos bloggambassadörerna och deras Spänningsmingel, även om jag bara stannade en kort stund.

Men sedan tog jag helt slut. Nu är det ju en lång och rolig dag imorgon också, med en middag som jag inte vill missa, så därför åkte jag hem tidigare än vad jag tänkt från början. 

Jag missade trevligt Spänningsmingel med intressanta författare och jag missade en middag med mycket trevliga människor ... Men, som sagt, ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.

Inspirerad av Rebecca Åhlund & Moa Eriksson-Sandberg tidigare idag ligger jag nu nerbäddad och tittar helt otippat på Twin Peaks. Så kan det också bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar