tisdag 10 juni 2014

Glansigt & glassigt



Jag tillhör inte de som läser tidskrifter. Jag vet egentligen inte varför. Jag gillar tanken på att läsa tidskrifter. Liksom jag gillar tanken på att skriva och blogga mycket flitigare än vad jag gör ... Jag har ju så många uppslag! För att inte tala om hur många lästa böcker jag har att blogga om!

Ibland tar jag med mig tidskrifter hem från jobbet och tänker att nu så, nu ska jag minsann bläddra i de här fantastiskt inspirerande tidningarna och låta kreativiteten flöda. Det brukar fungera sådär. För det mesta så ligger de i en prydlig hög på mitt nattduksbord i någon vecka, för att sedan få åka med tillbaka till bibblan. Olästa.

Idag tog jag med mig några nummer av Skriva hem, och jag har faktiskt bläddrat lite i en av dem! Och vips så fick jag faktiskt lite blogglust på köpet! Det kanske är min melodi det här med tidskrifter i alla fall? 

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Har lite knepig litteratur på nattduksbordet nuförtiden. Stora boken om byggnadsvård, Runt Vättern och Klickerträning.
    Ser att du bytt bild, den under katten. Det kan vara du, tror det. Den förra var det i vart fall inte.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har en sådan vinglig hög på mitt nattduksbord att det är farligt att gå och lägga sig ;-) japp det är jag på bilden, fast det var det på den förra också!

      Radera
  2. Föredrar att läsa böcker, allt annat läser jag på surfplattan.

    SvaraRadera