söndag 4 maj 2014

Eventuell Deadstring Brothers-fortsättning på Bibliotekskatten

Känner mig helt plötsligt inte alls så säker längre, på om jag ska publicera de där inläggen jag skrivit som någon sorts fortsättning på vad jag påbörjat.

Det finns flera anledningar, och en av dem är att jag börjat bekymra mig över att det utifrån kan ses som lite "fan girly-ish" (ca 30 år försent egentligen, för att vara fan girly alls ...), vilket ju absolut inte är fallet här. 

Samtidigt så tänker jag att, herregud, vill jag läsa och skriva om det här så är det väl självklart att jag ska göra det. Jag tycker det är roligt, intressant och avkopplande.

Och varför ska jag plötsligt börja bekymra mig över vad folk tycker? Inte vet jag vad som drog igång de här funderingarna, men något var det, och det stör mig.

Jag får väl klura på det och samtidigt fundera på vad jag ska göra med mina texter ...

2 kommentarer: