onsdag 19 mars 2014

Några av de ställen jag kommer att besöka i London

Sitter och funderar över ställen jag vill besöka, saker jag vill göra/uppleva etc när jag åker till London om några veckor. 

Det var så längesedan jag var där nu, så det är ju massor jag vill hinna med under de dagar jag kommer att var ledig. Men, mest av allt så ser jag fram emot att bara promenera runt. Gata upp och gata ned. Stanna till när jag känner för det, fota lite. Ta det som det kommer. 

Jag hoppas det kommer att bli så, att jag inte kommer att känna stress över att hinna med en massa, utan kunna njuta av att bara vara där igen.













http://www.waterstones.com/waterstonesweb/














2 kommentarer:

  1. Missa inte Hatchard´s som ligger precis brevid Waterstones vid Piccadilly. Englands äldsta bokhandel. Riktigt häftig och sedan måste du ju promenixa genom Shaftesbury Avenue också och uppleva West End och alla musikaler som kantar gatorna :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hatchards har jag ingen koll på, ska kolla upp. Annars kommer det här bli lite av en nostalgitripp för mig. Jag var väldigt mycket i London när jag var ung, jobbade där ett tag och reste mkt fram och tillbaka. Har längtat tillbaka i perioder, men det har inte blivit av på alldeles för länge. Men, nu så!

      Radera