lördag 8 mars 2014

Ett till...

Det börjar bli på gränsen till pinsamt det här. Sedan jag hoppade på utmaningen Blogg100 har jag inte lyckats få ur mig ett enda ordentligt inlägg...Men skam den som ger sig. Imorgon kanske?

Jag kan i alla fall meddela att jag idag har varit på Jesus Christ Superstar med min mamma och min bror, vilket var riktigt bra. Det var faktiskt roligt att höra den svenska översättningen, som jag tycker de lyckats mycket bra med. Jag har ingen aning om det är en nyöversättning,  eller om det är samma som funnits tidigare. Jag hade i alla fall aldrig hört ngn svensk version tidigare, så för mig var det en ny upplevelse. Jag hade en period då jag lyssnade jättemycket på originaluppsättningen och har alltid gillat musiken, men har inte sett någon föreställning tidigare.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar