måndag 28 oktober 2013

"Lista" utan någon inbördes ordning

Eller, inte någon inbördes ordning just nu. Eller, ordningen kommer att ändra på sig hela tiden förmodar jag, beroende på hur ofta jag går in här och uppdaterar och på vad som tränger sig före. Vissa titlar har ju en förmåga att hamna först, fast de egentligen ska vara längre bak osv...

Tanken är väl att jag sedan ska ta bort titlarna från den här listan och föra över dem på läst 2014 etc när jag läst ut dem. Jamen vi får väl se hur det här går!

Vuxen

1. Ett bindande löfte
2. Tiga är guld
3. Red road
4. Min pappa Ann-Christin
5. Betraktaren, Belinda Bauer
6. Americanah
7. Kanada
8. Steglistan
9. Nattfilm
10. Oceanen vid vägens slut
11. Granne med döden
12. Rörgast
13. Himmelstrand

Engelskt

1. All fall down
2. The good house
3. The secret place
4. Invisible city


Ungdom/Unga vuxna

4. Det svarta hjärtat
2. Drömtjuvarna
3. konsten att ha sjukt låga ...
4. Färgen på drömmar
5. Född fenomenal
6. Legend


Barn

1. Vi ses i Obsan
2. Ibland blir skogen vred
3. Kanske ihop
4. Grimmen
5. Den skrikande trappan
6. Uppdraget
7. Två städer








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar