torsdag 1 november 2012

Jag tror jag slog mitt eget rekord idag




I morse började jag läsa Nina av en slump, och gillar den än så länge. Men sedan så kunde jag i alla fall inte låta bli att plocka med mig Dead scared för att läsa på tåget till jobbet. Och det är här jag slår mitt eget rekord. Redan på första sidan får jag verkligen anstränga mig för att inte i ren frustration över att det blir så spännande med en gång, slå upp sista sidan för att få veta hur det kommer att sluta. Jag gjorde det inte, men det var väldigt, väldigt nära. Jag ska verkligen försöka låta bli att tjuvkika, men det kommer bli svårt. Just nu kan jag inte riktigt bestämma mig för om jag ska läsa Dead scared eller Nina av en slump ikväll. Alla dessa beslut...

2 kommentarer:

  1. Usch jag kollar också på sista sidan allt för ofta! :P

    SvaraRadera
  2. Jag har klarat mig än så länge med Dead scared, men den är fruktansvärt spännande, så det är riktigt svårt att låta bli ;-)

    SvaraRadera