onsdag 30 november 2011

Bloggambassadör för Bokmässan 2012

Nu när jag är en av Bokmässans bloggambassadörer för 2012, vilket känns både roligt och utmanande, skulle man kanske tänka nordiskt lite mer organiserat?

Jag är inte med i någon läsutmaning officiellt, men har ändå lite funderingar. Jag ska be att få återkomma med hur man kan tänkas lägga upp det hela.

Vill  man vara med i en läsutmaning kan man kolla in Bokmanias blogg och hänga på! Man märker att bokbloggare i allmänhet för det allra mesta är ute i väldigt god tid, det här läsprojektet t ex startade ju redan i oktober i år...men det går säkert bra att kasta sig med ändå.

Jag tänkte ta det lite lugnare och börja i januari, pigg och utvilad efter någon veckas ledighet. Känns som om jag behöver få in någon typ av rutin först och främst på att skriva på mässans community! Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar