tisdag 27 september 2016

Känner att jag måste klargöra lite



Under mässan så skrev jag alltså blogginläggen i realtid, under tiden jag satt på olika seminarier. Det brukar jag inte göra och är alltid grymt imponerad av de som alltid lyckas så bra med just detta t ex Anna och Linda. Därför kan inläggen säkert vara mer än lovligt virriga och osammanhängande på sina ställen, men jag tänker att jag struntar faktiskt i det!

Jag tänker att man kanske kan träna upp det där igen? När jag pluggade för en himla massa år sedan antecknade jag ju alltid under olika föreläsningar och kom ut ur hörsalarna med faktiskt helt ok anteckningar.

Jag är så nöjd med att inte sitta i efterhand och göra sammanfattningar som ändå inte kommer upp på bloggen förrän flera veckor efter det att mässan har varit och då inte känns alls aktuella längre.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar